torsdag 17 maj 2007

acne?

Härom dagen hörde jag om ett klädmärke av någon som hette acne, eller hade acne men jag hörde lite illa. Det var ett varumärke, vilket är ett jävligt märkligt namn förresten. De hade visst en massa länder som hade deras produkter så eftersom de snackade om dem på media så är det väl bra grejor dom har tänkte jag. Dan´ efter åkte jag ner till Kvarnen (den lokala bondbutiken) och skulle handla foder till hönsen och passade då på att titta efter ett par nya arbetsbrallor. Jag letade o letade men inga brallor med acne på, så jag frågar ägaren om de inte hade acnebrallor? !va? .... ja! byxor..jag vill ha ett par brallor! vadå? haru acne i aschlet eller va ere? Märket heter Acne svarade jag och gubben bara blängde tillbaka och gick iväg.
Så jag får fortsätta gå i mina brallor ett tag till tills jag kommer till storstaden för där ska det väl finnas en massa acne.

Inga kommentarer: