tisdag 16 september 2008

Tokerier

Internet är en fantastisk värld där man kan träffa på tamigfan allt mellan himmel och jord. Jag är själv ganska färsk på både dator o blogging, men nyfikenheten ger resultat som alla vet och under min resa har jag blivit bekant med bla bloggportalen och till min förvåning läser jag att:
av de mest sökta termerna är 50% rena sex-sökord bla. onanera?? men allvarligt alltså, jag trodde att datorn användes till något annat!! fast jag undrar hur det går till. I övrigt måste vi leva i en fattig värld om de flesta sökningar är sexrelaterade. Pratar inte "folk" med varandra nuförtiden, eller är det bara en massa snuskon på nätet? "onanera"???? pfff. man undrar bara .....och enda svaret måste vara att antingen har de slutat med sexundervisning i skolan, ungarna skolkar eller så är det småungar med initiativ. Usa valet fanns med och det kan jag förstå fullt ut, eftersom utgången av det påverkar oss också.
Gummistövlar är kanon, speciellt när man skall över en åker. Fan det måste ha blivit modernt med dessa träpåfötter för man ser ju onekligen en hel del läckra sådana. Fantasifulla, smått spejsade saker.
Ja de andra två måste jag nog ta o googla på!.....carolina gynning o blondinbella? undrar vad det är? kanske någon båt som döpts av nån kändis och blondinb.är säkert nåt uppblåsbart. Jag kollar nån gång. Kanske kanske kanske.

2 kommentarer:

Frk Fleggman sa...

Heja Arga Gubben! Fler inlägg vill vi ha! Vart tog "Dagens outfit" vägen?

arga gubben sa...

Den kommer snart jag skall bara hämta mig frå de senaste modereportagen där vi karlar numera skall gå klädd i små söta kreationer o trippa runt så lätt i nätta fotprydnader, som mer påminner om dockkläder.